دستگاه بدنسازی

همانطور که اشاره شد دستگاه نشر از جمله پرکاربردترین دستگاه ها در بدنسازی میباشد. دستگاه نشر ازجمله دستگاه بدنسازی پرکاربرد در یک باشگاه بود و مورد استفاده بسیاری از بدنسازان قرار میگیرد.
در این دستگاه عضلات شانه درگیر هستند. این تمرین قدرتی است که با نیروی کششی همراه است. این تمرین همچنین برا افرادی که در زمینه بدنسازی مبتدی هستند بسیار مناسب است.

نحوه انجام حرکت نشر با دستگاه نشر از جانب چگونه است؟

عضله اصلی درگیر در تمرین نشر از جانب با دستگاه عضلات شانه است ، این تمرین قدرتی میباشد با نیروی کششی و مکانیزم تمرین بر اساس جداسازی است.

تمرین حرکت نشر از جانب با دستگاه تمرینی مناسب برای مبتدیان و حرفه ای های رشته بدنسازی است. این تمرین قدرتی میباشد با نیروی کششی و مکانیزم تمرین بر اساس جداسازی است.

چگونه حرکت نشر از جانب را با دستگاه انجام دهیم؟

در گام اول وزنه متناسب با وضعیت بدنی خود را انتخاب کرده و آن را روی دستگاه میگذاریم. پاها به اندازه عرض شانه باز شده رو صاف بر روی زمین میگذاریم.
دستگیره را محکم بگیرید. به سمت بالا نگاه کنید. این نقطه شروع حرکت نشر از جانب دستگاه می باشد.
کمی آرنج خود را خم کنید و فقط شانه هایتان را حرکت دهید و با دستان خود به سمت وزنه فشار وارد کنید ، تا جایی که ساعد شما بالاتر از حالت موازی قرار گیرد.
در بالای حرکت عضلات سرشانه خود را منقبض کرده و با اجرای حرکت نیم دایره ای که برای بالا بردن وزنه اجرا کردید ، وزنه ها را به آرامی به سمت پایین بیاورید.
حرکت نشر از جانب دستگاه را می توانید تکرار کنید.

چه نکاتی را در انجام حرکت نشر از جانب باید در در نظر بگیریم؟

همانطور که میدانیم این حرکت یک حرکت تمرینی است که با مکانیزم جداسازی همراه است.
نحوه و تکنیک اجرای صحیح آن بیشتر از مقدار وزنه حائز اهمیت است.
در حین اجرای تمرین نشر از جانب دستگاه باید عضله دلتوئید را بکشید و از طیف وسیعی از حرکات استفاده نمایید.
در طول حرکت بدن خود را تا جایی که می توانید ثابت نگه دارید. فقط باید شانه هایتان را تکان دهید و تمرکزتان روی عضله اصلی این حرک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *